مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 11:052021-06-23سياسي

ازسرگیری تولید در کارخانه قند ورامین با مساعدت های قضایی


در دومین روز از هفته قوه قضاییه و در راستای حمایت از تولید، فاز اول کارخانه قند ورامین با ورود دستگاه قضایی احیا و با حضور رییس کل دادگستری استان تهران افتتاح شد.

- در این مراسم حشمتی رییس کل دادگستری استان تهران ضمن تبریک به مناسبت وظیفه همه ما است و باید به طور جمعی به این حوزه توجه داشت، افزود: خوشحالیم فاز اول کارخانه قند ورامین به بهره برداری رسیده است و امید است دیگر بخش های آن هم به زودی راه افتد.

دادستان ورامین نیز در این جلسه گفت: کارخانه قند ورامین در زمینی حدود 20 هکتار با ظرفیت تولید 709 تن مشغول به کار بود و در سال 82 به وکالت از سازمان بازنشستگی، به بخش خصوصی واگذار می شود.

وی ادامه داد: این کارخانه در اواخر سال 95 به دلیل برخی مسائل با مشکلاتی روبرو شد، اما از حدود یکسال پیش در راستای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی، رفع مشکلات آن به طور جدی در دستور کار مسئولان قرار گرفت و پس از برگزاری جلسات مختلف نسبت به حل مشکلات اقدام شد.

گفتنی است در ادامه این مراسم، حشمتی رییس کل دادگستری استان تهران فاز اول کارخانه قند ورامین را افتتاح و از بخش های مختلف این کارخانه بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند تولید قرار گرفت.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ازسرگیری تولید در کارخانه قند ورامین با مساعدت های قضایی

ازسرگیری تولید در کارخانه قند ورامین با مساعدت های قضایی