مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 11:052021-06-23سياسي

کاهش جرم در نیروهای مسلح گلستان/ ارائه تخفیف برای سربازان فراری


رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان با تاکید این که گلستان یکی از استان های موفق از حیث کاهش جرائم است گفت: ارتکاب جرم بین نیروهای مسلح این استان در حال کاهش است.

- ، غلامرضا الواری ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه علم و عدالت دو رکن اساسی قضا است، اظهار کرد: دستگاه قضا با صدور حکم، احیا حقوق عامه مردم و پیشگیری از جرائم به مردم خدمت می کند اما مهمترین مسئله که مورد تاکید دین است و باید به آن پرداخت بحث پیشگیری از جرم است.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح با تاکید این مطلب که استان گلستان یکی از استان های موفق از حیث کاهش جرائم است افزود: با هدف پیشگیری از جرائم، در طول سال با برگزاری کلاس های آموزشی و همایش در مرکز و به صورت مجازی آگاهی نیروهای مسلح را افزایش می دهیم و محیط معنوی برای نیروها فراهم می کنیم.

الواری بیان کرد: ارتکاب جرم بین نیروهای مسلح این استان در حال کاهش است.

وی با توضیح این مطلب که طرح بازگشت به سنگر با همکاری نیروهای مسلح برای کمک به سربازان فراری است که پشیمان شده و شخصاً برمی گردند افزود: سربازان فراری نباید تصور کنند راهی ندارند و در این طرح، دستگاه قضا تا جایی که قانون اجازه می دهد با تخفیفات قانونی و بررسی شرایط سرباز به او کمک می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش جرم در نیروهای مسلح گلستان/ ارائه تخفیف برای سربازان فراری

کاهش جرم در نیروهای مسلح گلستان/ ارائه تخفیف برای سربازان فراری