مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 11:052021-06-23اجتماعي

سوداگران دو ماشین شهرداری قم را حین خدمت، آتش زدند


دو خودروی شهرداری قم که با حضور نماینده نیروی انتظامی در حال رفع تصرف در اراضی کشاورزی بودند، توسط سودجویان به آتش کشیده شد.

- ایسنا/قم مدیر منطقه 6 شهرداری قم گفت: دو خودروی شهرداری قم که با حضور نماینده نیروی انتظامی در حال رفع تصرف در اراضی کشاورزی بودند، توسط سودجویان به آتش کشیده شد.

سیدرضا حسینی با اشاره به برخی ساخت و سازهای غیرمجاز در محدوده قلعه صدری اظهار کرد: صبح امروز با هماهنگی و دستور دادستان برای جلوگیری از ساخت و ساز و تغییر کاربری اراضی کشاورزی و تصرفات اراضی موقوفه و شکایات مردمی با هماهنگی و حضور یگان حفاظت جهاد کشاورزی و یگان امداد نیروی انتظامی احکام مربوط به این ساخت و سازها اجرا شد.

وی با اشاره به شکایت متعدد مردم منطقه از این ساخت و سازهای غیرمجاز و حضور اراذل و اوباش در این محدوده تصریح کرد: پس اجرای حکم و تخریب بناهای غیرمجاز، در مسیر بازگشت مسیر تردد نیروهای شهرداری با آتش زدن لاستیک مسدود شده و با حمله تعدادی از اراذل و اوباش اجیرشده توسط افراد منتفع از این ساخت و سازها، تعدادی از نیروهای شهرداری مورد ضرب وشتم قرار گرفته و در بیمارستان بستری شدند.

مدیر منطقه 6 شهرداری قم گفت: همچنین این افراد با آتش زدن لاستیک و پاشیدن بنزین به سمت پرسنل شهرداری متاسفانه دو دستگاه از ماشین آلات شهرداری را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوداگران دو ماشین شهرداری قم را حین خدمت، آتش زدند

سوداگران دو ماشین شهرداری قم را حین خدمت، آتش زدند