مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 10:552021-06-23اقتصادي

ضرورت حمایت همه جانبه از واحدهای تولیدی برای تداوم فعالیت


حمایت از تولید را در دستور کار خود قرار داده داده ایم و از همه ظرفیت های موجود برای ممانعت از تعطیلی واحدهای تولیدی استفاده خواهد شد.

- ایسنا/ایلام مدیرکل بازرسی استان ایلام گفت: حمایت از تولید را در دستور کار خود قرار داده داده ایم و از همه ظرفیت های موجود برای ممانعت از تعطیلی واحدهای تولیدی استفاده خواهد شد.

مهدی اصلانی در نشست با صاحبان واحدهای تولیدی شرکت شهرک های صنعتی ایلام، اظهار کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند ما اکنون در جهاد اقتصادی هستیم، کسانی که در حوزه تولید و اشتغال در حوزه های مختلف کشاورزی و صنعتی فعالیت دارند موتور محرکه رشد و توسعه استان بوده و در واقع جهادگر اقتصادی هستند.

وی گفت: سرمایه گذارانی که در بخش تولید وارد شده اند به عنوان یک ارزش مطرح است و باید از آن ها حمایت کرد، افرادی که به جای اینکه سرمایه خود را در مباحث دلالی و سودگرانه وارد کنند، در این شرایط اقتصادی در حوزه تولید تلاش می کنند را باید مورد تقدیر قرار دارد و سایر اقشار را نیز تشویق کرد که در این مسیر گام بردارند.

وی با بیان اینکه فعالیت های سودگرانه باعث مشکلات اقتصادی و بیکاری جوانان می شود، تصریح کرد: بازرسی کل استان در راستای سیاست های ابلاغی قوه قضاییه، سازمان کل و فرمایشات مقام معظم رهبری حمایت از تولید را در دستور کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت حمایت همه جانبه از واحدهای تولیدی برای تداوم فعالیت

ضرورت حمایت همه جانبه از واحدهای تولیدی برای تداوم فعالیت