مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 10:552021-06-23سياسي

روستای تاریخی و گردشگری گازرخان در الموت قرنطینه شد


معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین از قرنطینهٔ کامل روستای تاریخی و گردشگری گازرخان خبر داد و اظهار کرد: یکی از دلایل اصلی افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در روستای گازرخان، - منوچهر حبیبی معاون سیاسی و امنیتی استاندار در گفت وگو با خبرگزاری فارس در قزوین گفت: امروز روند بیماری کرونا در استان قزوین در کنترل کامل است و برخی از مناطق نیز که وضعیت بدی دارند تحت نظارت قرار دارند.

جانشین ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا عنوان کرد: براساس آخرین ارزیابی روند بیماری کرونا از حیث تعداد بیماران بستری و همچنین میزان فوتی ها کاملاً کاهشی و تحت مدیریت است.

حبیبی عنوان کرد: متأسفانه امروز به دلیل شیوع بیماری در روستای گازرخان الموت، این روستا در قرنطینهٔ کامل بوده و هرگونه رفت و آمد به روستا به جز شرایط خاص ممنوع است.

 این مسئول با اشاره به تحت کنترل بودن شرایط و توجه کامل به وضعیت مردم عنوان کرد: قرنطینهٔ روستای گازرخان حداقل به مدت یک هفته ادامه دارد و اتمام قرینطه هم به وضعیت روستا و جواب آزمایش کرونای اهالی بستگی خواهد داشت.

حبیبی به انجام روندهای درمانی و تست کرونا در این روستا اشاره کرد و افزود: اطمینان می دهیم که تمامی افراد بالای 65 سال ساکن در روستا که هنوز واکسن دریافت نکردند در اسرع وقت واکسینه می شوند تا از سلامت آن ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستای تاریخی و گردشگری گازرخان در الموت قرنطینه شد

روستای تاریخی و گردشگری گازرخان در الموت قرنطینه شد