مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 10:502021-06-23سياسي

داستان ادامه دار ادعای دستکاری در بودجه 1400


دو ماه از طرح ادعای دستکاری در جداول بودجه 1400 می گذرد، در این مدت هیات رییسه مجلس و کمیسیون تلفیق با توضیحاتی این ادعا را رد کردند، اما ظاهرا قانع کننده نبوده است؛ امروز بار دیگر نماینده خرم آباد این موضوع را تکرار کرد که با واکنش رییس مجلس روبرو شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، بخش اعظمی از وقت جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی به بررسی جزییات طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولید کشاورزی اختصاص یافت، جلسه ای آرام همراه با طرح پیشنهادات متعدد برای تغییر در ماده یک این طرح که در نهایت به تصویب آن ماده ختم شد و به موجب آن ستاد تنظیم بازار کشاورزی تشکیل می شود.

در خلال بررسی پیشنهادات مربوط به این طرح، مهرداد ویس کرمی نماینده خرم آباد خطاب به قالیباف رییس مجلس گفت: پیش از طرح پیشنهاد خدمت آقای قالیباف عرض کردم من نمی خواستم وقت را با تذکر آیین نامه ای بگیرم، در پیشنهاد قبلی فرمودید صحبت ها در مذاکرات ثبت می شود، اما متأسفانه برخی موارد انجام شده به اعتماد مجلس نسبت به هیأت رییسه آسیب زده است.

او توضیح داد: در مواردی در بودجه بدون تصویب صحن ویرایش هایی صورت گرفته که حتی صورت مسئله عوض شده و هیأت رییسه هیچ توضیحی نیز نداده است نمونه آن در مورد کشت برنج است که علیرغم مطلبی که در صحن تصویب شد، چیز دیگری نوشته شد بنابراین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان ادامه دار ادعای دستکاری در بودجه 1400

داستان ادامه دار ادعای دستکاری در بودجه 1400