مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 10:352021-06-23سياسي

مسؤولان در ترویج فرهنگ حجاب شجاعت کافی را ندارند


نماینده ولی فقیه در گیلان با انتقاد از عدم شجاعت مسؤولان در ترویج فرهنگ حجاب در جامعه گفت: تأسفانه در خصوص ترویج فرهنگ حجاب در جامعه فقط به ستاد امر به معروف تکیه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، عصر امروز آیت الله رسول فلاحتی در دیدار با مدیرکل، معاونین و جمعی از رؤسای شهرستانی اداره کل تبلیغات اسلامی در سالن جلسات مصلی رشت، با بیان اینکه یکی از وظایف سازمان تبلیغات رسیدگی به وضعیت تبلیغ دینی در جامعه است، اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی و طلاب نقش مهم و برجسته ای در معرفی فقه اسلامی در جامعه دارند.

وی با تأکید بر لزوم برجسته کردن نقاط مثبت کشور و دین در جامعه توسط جامعه روحانیت و طلاب گفت: در بیانیه گام دوم به برجسته کردن نقاط مثبت دین و انقلاب اسلامی به دور از  سیاه نمایی تأکید شده است، لذا جامعه روحانیت باید از رسالت بزرگی یعنی تبلیغ دین به خوبی استفاده کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به نقش فرهنگ و تمدن اسلامی در انقلاب اسلامی افزود: اساس و پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی بر مبنای فرهنگ، تمدن سازی و تقویت باورهای دینی بناشده است.

فلاحتی نقش روحانیون در تحقق شعار سال را بسیار مهم دانست و بیان کرد: در صورت تقویت ارتباط میان مردم و علمای دینی در هر نقطه از کشور جامعه به سمت پیشرفت حرکت کرده و تحقق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان در ترویج فرهنگ حجاب شجاعت کافی را ندارند

مسؤولان در ترویج فرهنگ حجاب شجاعت کافی را ندارند