مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 10:352021-06-23سياسي

جهادی از جنس ساخت و ساز؛ از کمک های مومنانه تا روشنگری سیاسی


گروه جهادی ابن الزهرا در محله سعدی شیراز، یکی از فعال ترین گروه هایی است که علاوه بر کمک به سیل زدگان و کمک های مومنانه در ایام کرونا، گام های بسیار موثری در مسیر روشنگری سیاسی مردم نیز بر داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، صحبت از عشق است و شور و شوق خدمت، این افراد همان ها هستند که در سرما، گرما، سیل، زلزله، در طی سال های گذشته بوده و در ایام نوروز و بعد از آن و در هفته های اخیر و در مسیر روشنگری امر انتخابات نیز اقدامات موثری برای رفع محرومیت ها و نیاز نیازمندان انجام داده است.

حجت کنعانی، مسئول این گروه جهادی در این باره در گفت وگو با فارس اظهار داشت: سابقه فعالیت های این چنینی به سال 77 برمی گردد، زمانی که هیئت جوانان ابن زهرا از پایگاه شهیدان باقری و مسجد الزهرا کلید خورد.

به گفته وی از آن سال اقدامات خیرخواهانه با تشکیل خیریه ای به نام ساقی کوثر شیراز آغاز شده که در حال  حاضر بیش از 200 یتیم را تحت پوشش دارد.

آن گونه که کنعانی می گوید: فعالیت های این مسجد و این هیئت در مناسبت های فرهنگی و مذهبی از بزرگترین مراسم ها در سطح شهر شیراز و بعضا استان فارس است و گروه جهادی ابن زهرا نیز رفته رفته در کنار همین فعالیت ها تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهادی از جنس ساخت و ساز؛ از کمک های مومنانه تا روشنگری سیاسی

جهادی از جنس ساخت و ساز؛ از کمک های مومنانه تا روشنگری سیاسی