مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 10:352021-06-23سياسي

نرخ باسوادی 15 تا 24 ساله های ایران بالاتر از میانگین جهانی


رییس سازمان نهضت سوادآموزی کشور گفت: میانگین نرخ با سوادی در گروه سنی 15 تا 24 سال در جهان 91 درصد و در کشورمان 94/4 درصد است.

- رییس سازمان نهضت سوادآموزی کشور گفت: میانگین نرخ با سوادی در گروه سنی 15 تا 24 سال در جهان 91 درصد و در کشورمان 94/4 درصد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدزاده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک ولادت امام رضا(ع) گفت: حضور حماسی ملت ایران در انتخابات 28 خرداد را به فال نیک می گیریم، خردادماه با رویدادهایی چون قیام 15 خرداد 42، رحلت امام خمینی(ره)، فتح خرمشهر، برگزاری انتخابات های ریاست جمهوری، درگذشت دکتر شریعتی و شهادت دکتر چمران قسمتی از هویت انقلاب اسلامی را تبیین می کند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و یاران ایشان اظهار کرد: سال تحصیلی گذشته با توجه به شیوع ویروس کرونا و به تبع آن تعطیلی کلاس های حضوری درسی از اهمیت ویژه ای برخوردار بود، بنابر گزارش سازمان یونسکو سال گذشته یک میلیارد و 600 میلیون دانش آموز در سراسر جهان تحت تأثیر تعطیلی مدارس قرار گرفتند.

محمدزاده با تاکید بر اینکه هیچ چیز جایگزین مدرسه و کلاس های درس حضوری برای دانش آموزان نخواهد بود گفت: دانش آموزان در محیط مدرسه علاوه بر امر آموزش و پرورش، تعاملات اجتماعی فعالی را تجربه می نمایند لذا تعطیلی کلاس های حضوری اثرات نامطلوبی را بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ باسوادی 15 تا 24 ساله های ایران بالاتر از میانگین جهانی

نرخ باسوادی 15 تا 24 ساله های ایران بالاتر از میانگین جهانی