مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 10:252021-06-23سياسي

حذف دفن مستقیم پسماند شهری قم تا پایان سال جاری


معاون خدمات شهری شهرداری قم از حذف دفن مستقیم پسماند شهری تا پایان سال جاری و با راه اندازی خط دوم پردازش پسماندهای شهری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سید امیر سامع در مراسم آغاز عملیات اجرایی و بهره برداری چهار پروژه زیست محیطی شهرداری قم که با حضور اعضای منتخب دوره ششم شورای شهر همراه بود، مدیریت پسماند را از شاخصه های مهم مدیریت شهری دانست و گفت: کیفیت پرداختن به این موضوع از عوامل مهم در ارزیابی مدیریت شهری است.

وی با اشاره به این که این موضوع در برنامه پنج ساله شهرداری قم به طور خاص دیده شده است یادآور شد: پروژه هایی در این باره در شهرداری قم راه اندازی شده و برخی از آن ها نیز در دست اقدام است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم سپس به اهمیت اجتناب از تولید پسماند توجه داد و بیان داشت: در این زمینه ضعف زیادی داریم، ضمن آن که مقرر شده تا هر واردکننده و یا تولیدکننده کالاهای دارای پسماند، باید طبق قوانین عوارض پرداخت کنند.

وی با اشاره به پیش بینی حدود 10 هزار میلیارد تومانی از محل دریافت این عوارض در سال گذشته ادامه داد: توزیع این اعتبار در سطح کشور و بر اساس برنامه های پیشنهادی و مصوّب انجام می شود و به همین دلیل لازم است تا پیش بینی های لازم برای استفاده از این اعتبارات در قم به عمل آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف دفن مستقیم پسماند شهری قم تا پایان سال جاری

حذف دفن مستقیم پسماند شهری قم تا پایان سال جاری