مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 10:202021-06-23اقتصادي

بهره برداری از متروی شهر جدید بهارستان به سال آینده موکول شد


مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان گفت: پروژه متروی اصفهان به این شهر جدید تا نیمه سال 1401 افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

- به نقل از شرکت عمران شهرهای جدید، محمدرضا احمدی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان از انجام عملیات آزمایشی حرکت درزین بر روی بخشی از مسیر متروی اصفهان – بهارستان برای نخستین بار خبر داد و گفت: خوشبختانه طی یک سال گذشته پس از انجام 2 سفر از سوی رییس سازمان برنامه ریزی و بودجه کشور به استان اصفهان موفق به دریافت 200 میلیارد تومان از محل منابع دولتی به طرح متروی شهر جدید بهارستان شدیم که به دنبال آن 200 میلیارد تومان دیگر نیز از محل منابع داخلی شرکت عمران شهرهای جدید به دستور آقای طاهرخانی، معاون وزیر راه و شهرسازی به این پروژه اختصاص یافت.

احمدی تأکید کرد: طبق گزارش های موجود، پروژه خط مترو شهر جدید بهارستان طی 9 سال 35 درصد پیشرفت فیزیکی داشته در حالی که در طول یک سال گذشته نیز پیشرفت فیزیکی آن به میزان 35 درصد اعلام شده است که رقم بسیار چشمگیری به شمار می رود.

این مقام مسئول با بیان اینکه این پروژه در مرحله زیرسازی دارای 93 درصد، روسازی 60 درصد و ایستگاه بهارستان 17 درصد پیشرفت فیزیکی است گفت: بدون شک حرکت درزین بر روی ریل مستلزم پیش زمینه های فراوانی در حوزه فنی و اجرایی است که خوشبختانه پس از ات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از متروی شهر جدید بهارستان به سال آینده موکول شد

بهره برداری از متروی شهر جدید بهارستان به سال آینده موکول شد