مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 10:152021-06-23سياسي

تکریم ارباب رجوع سرلوحه کار دادگستری استان مرکزی است


تکریم ارباب رجوع سرلوحه کار دادگستری استان مرکزی است و در این مجموعه حتی کوچکترین بی احترامی به متهمین و مجرمین نمی شود.

- حجت الاسلام سید عبدالمهدی موسوی ظهر چهارشنبه در نشست هم اندیشی با حقوقدانان، وکلا و کارشناسان و اساتید دانشگاه، عنوان کرد: اجرای صحیح سند تحول قوه قضاییه راهگشای بسیاری از مسائل مطرح شده در جلسه است و با اجرایی شدن این سند و مباحثه و کشف راهکار می توان به نتایج مثبت رسید و می توان موارد بین قضات و وکلا را در جلسات کارشناسی و کارگاهی دنبال کرد.

وی با تاکید بر اینکه مجموعه دستگاه قضا به تکریم اعتقاد دارد، عنوان کرد: دستگاه قضا و مجموعه دادگستری استان مرکزی حتی به متهمین و مجرمین کوچک ترین بی احترامی نمی کند و در این مسیر، تکریم ارباب رجوع، وکلا و کارشناسان حتماً رعایت می شود البته نکته ای که باید آن را مد نظر قرار داد وکلا باید به معنای واقعی وکیل باشند و تخصص حرفه ای خود را فدای چیز دیگری نکنند.

وجود روابط نامتعارف بین محکمه و وکیل پذیرفتنی نیست رییسی کل دادگستری استان مرکزی تصریح کرد: استان مرکزی از قضات خوبی برخوردار است اما برای رسیدن به وضعیت مطلوب نیاز به همکاری وجود دارد، اگر وکیلی روابط ناسالم دارد، اگر گفته نشود خیانت شده است، وجود روابط نامتعارف بین محکمه و وکیل پذیرفتنی نیست و باید این ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکریم ارباب رجوع سرلوحه کار دادگستری استان مرکزی است

تکریم ارباب رجوع سرلوحه کار دادگستری استان مرکزی است