مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 10:052021-06-23دانش

سند آمایش دانشگاه آزاد برای مناطق مختلف استان ها در حال تدوین است


سند آمایش دانشگاه برای مناطق مختلف استان ها در حال تدوین است و متناسب با این سند رفتار دانشگاه در شهرها و مناطق مختلف عوض می شود.

- ، محمدمهدی طهرانچی ظهر چهارشنبه در حاشیه افتتاح ساختمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان و بهره برداری از مجتمع آزمایشگاهی این دانشگاه، در جمع خبرنگاران گفت: دانشگاه در سطح ملی باید مباحث مربوط به گسترش دانش را پی گیری کند.

وی اظهار کرد: هدف ما در سطح مناطق، توسعه منطقه ای است و وظیفه دانشگاه ها در سطح منطقه ای چاپ کردن مقاله نخواهد بود.

طهرانچی افزود: دانشگاه در سطح ملی باید مباحث مربوط به گسترش دانش را پی گیری کند و هدف ما در سطح مناطق، توسعه منطقه ای است، از این رو وظیفه دانشگاه ها در سطح منطقه ای چاپ کردن مقاله نخواهد بود، در این نوع واحدها علم برای علم معنی نمی دهد بلکه باید علم برای افزایش مهارت و فناوری های نو و تاثیر اجتماعی و اقتثصادی در منطقه باشد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه باید علم برای افزایش مهارت و فناوری های نو و تاثیر اجتماعی و اقتصادی در منطقه باشد، گفت: ما دانشگاه را تعطیل نمی کنیم بلکه رویکرد آن را تغییر می دهیم.

طهرانچی با بیان اینکه اگر دانشگاه محور توسعه است و نباید جمع بشود، ابراز داشت: اگر دانشگاهی می خواهد در اقتصاد شهر موثر باشد و مهارت جوانان را به طور خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند آمایش دانشگاه آزاد برای مناطق مختلف استان ها در حال تدوین است

سند آمایش دانشگاه آزاد برای مناطق مختلف استان ها در حال تدوین است