مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 10:052021-06-23اقتصادي

مهلت ثبت نام در سامانه ملی املاک تمدید شد


مدیرکل راه و شهرسازی فارس از تمدید مهلت ثبت اطلاعات ملکی و سکونتی سرپرستان خانوار تا پایان مهرماه امسال خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل راه و شهرسازی فارس از تمدید مهلت ثبت اطلاعات ملکی و سکونتی سرپرستان خانوار تا پایان مهرماه امسال خبر داد.

جعفر زاهدی گفت: پیش از این 19 خردادماه آخرین فرصت برای ثبت نام در سامانه املاک و اسکان اعلام شده بود که با توجه به اتمام این زمان، بنابر اعلام وزارت راه و شهرسازی مهلت خود اظهاری و ثبت اطلاعات ملکی و سکونتی خانوارها توسط سرپرستان خانوار تا پایان مهرماه 1400 تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی فارس، زاهدی افزود: افراد جامانده از ثبت نام می توانند بدون در نظر گرفتن آخرین رقم کد ملی شان، اطلاعات ملکی و سکونتی خود را در این سامانه درج کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس ادامه داد: افزایش مهلت زمانی ثبت نام از سوی وزارت راه و شهرسازی از چند روز قبل به ستاد ملی کرونا پیشنهاد شده بود که در جلسه هفتاد و دوم ستاد ملی کرونا و در جهت کاهش ازدحام و مراجعات حضوری مردم به مراجع ذی ربط برای ثبت اطلاعات، تمدید این زمان مورد موافقت قرار گرفت.

زاهدی بیان کرد: براساس الزام قانونی (اصلاحیه ماده 54 مکرر قانون مالیات های مستقیم مصوب دی 1399) تمامی سرپرستان خانوار اعم از شهری و روستایی، مالک و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ثبت نام در سامانه ملی املاک تمدید شد

مهلت ثبت نام در سامانه ملی املاک تمدید شد