مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 10:052021-06-23اقتصادي

اولتیماتوم به شرکت های بیمه در همکاری با استارت آپ ها + اسامی مجازها


بیمه مرکزی اعلام کرد که در صورت ادامه همکاری شرکت های بیمه یا نمایندگان آنها با کارگزاری های برخط غیرمجاز، از تخصیص کد یکتا در سامانه سنهاب جلوگیری خواهد شد.

- اولتیماتوم به شرکت های بیمه در همکاری با استارت آپ ها + اسامی مجازها بیمه مرکزی اعلام کرد که در صورت ادامه همکاری شرکت های بیمه یا نمایندگان آنها با کارگزاری های برخط غیرمجاز، از تخصیص کد یکتا در سامانه سنهاب جلوگیری خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیمه مرکزی اعلام کرد که از این پس تنها همکاری شرکت های بیمه با کارگزاری های برخطی (استارت آپ ها) که اسامی آنها در این بخشنامه اعلام شده است، مورد تایید بیمه مرکزی خواهد بود.

بر اساس این گزارش، شرکت های بیمه و نمایندگان تابعه می توانند با شرکت های کارگزاری دارای مجوز رسمی و پروانه فعالیت کارگزاری برخط از بیمه مرکزی در چارچوب آیین نامه ها و دستورالعمل ها و مقررات مربوطه همکاری کنند.

در این گزارش آمده است که در صورت مشاهده لوگو و نام شرکت های بیمه در سایت ها و کانال های استارت آپ های بیمه ای فاقد مجوز، فرض بر همکاری مستقیم شرکت بیمه با آن استارت آپ بوده و در این شرایط از تخصیص کد یکتا در خصوص بیمه نامه های شرکت بیمه جلوگیری به عمل می آید و بیمه نامه های صادره آن شرکت مورد تأیید بیمه مرکزی نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولتیماتوم به شرکت های بیمه در همکاری با استارت آپ ها + اسامی مجازها

اولتیماتوم به شرکت های بیمه در همکاری با استارت آپ ها + اسامی مجازها