مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 10:002021-06-23سياسي

انتقال 20 زندانی ایرانی از باکو به کشور


9 تن از این زندانیان از بانوان هستند که با انتقال آنان تنها 3 بانوی ایرانی در زندان باقی ماندند که تلاش برای انتقال آنان در مراحل بعد ادامه خواهد یافت.

- سفیر جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان از انتفال 20 زندانی ایرانی به داخل کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید عباس موسوی سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو در گفتگویی از انتقال تعدادی از زندانیان ایرانی به داخل کشور خبر داد و گفت: با پیگیری سفارت جمهوری اسلامی ایران و مساعدت مقامات جمهوری آذربایجان و همکاری مقامات قضایی کشورمان، امروز چهارشنبه دوم تیرماه 1400 تعداد 20 زندانی ایرانی در مرحله بیست و هشتم اجرای موافقتنامه انتقال محکومین فی مابین دولت های جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در نقطه صفر مرزی آستارا به میهن انتقال یافتند.

وی تصریح کرد: 9 تن از این زندانیان از بانوان هستند که با انتقال آنان تنها 3 بانوی ایرانی در زندان باقی ماندند که تلاش برای انتقال آنان در مراحل بعد ادامه خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: حدود 200 زندانی ایرانی دیگر در جمهوری آذربایجان عمدتا به جرم حمل مواد مخدر یا ورود غیر مجاز وجود دارند که تلاش خواهیم کرد زمینه تخفیف مجازات، عفو یا انتقال آنان را به مناسبت های مختلف فراهم نماییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال 20 زندانی ایرانی از باکو به کشور

انتقال 20 زندانی ایرانی از باکو به کشور