مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 09:552021-06-23اقتصادي

بررسی اختلافات واحدهای تولیدی در نهاد داوری به تسهیل کارها کمک می کند


رییس خانه صنعت و معدن استان کردستان گفت: وجود داوری و میانجی گری در مسایل اقتصادی و واحدهای تولیدی منجر به تسهیل کارها و کاهش ورود پرونده ها به دادگستری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، عبدالله کاردانی ظهر امروز در آیین راه اندازی و افتتاح سازمان داوری و میانجی گری در خانه صنعت و معدن استان کردستان، راه اندازی این سازمان در صنعت و معدن ضروری برشمرد و افزود: با راه اندازی این نهاد اختلافات و مسایل حقوقی واحدهای تولیدی در ارتباط با کارفرما، کارگر، فروشندگان، خریداران و تولیدکنندگان  مورد داوری و رسیدگی قرار می گیرد.

وی اظهار کرد: در این مرکز داوری قاضی، هیات علمی دانشگاه و نماینده بخش تولید حضور دارند و بسهولت مشکلات پیش روی واحدهای تولیدی را حل و فصل می کنند و ورود پرونده ها به دادگستری را کاهش می دهد.

کاردانی یادآور شد: امروز پرونده های زیادی در محاکم قضایی مطرح می شود سرعت رسیدگی به این پرونده ها از اهمیت ویژه ای برخورد است.

وی مقوله سرعت را در رسیدگی به اختلافات بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: از آنجا که هر قاضی در مسایل اقتصادی و تولیدی تخصص ندارد، بلکه رسیدگی به این پرونده ها نیازمند کارشناس متخصص است.

استفاده بهینه از جایگزین های رسیدگی قضایی یکی از استانداردهای قضایی است دبیر افتتاحیه سازمان داوری کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی اختلافات واحدهای تولیدی در نهاد داوری به تسهیل کارها کمک می کند

بررسی اختلافات واحدهای تولیدی در نهاد داوری به تسهیل کارها کمک می کند