مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 09:552021-06-23سياسي

بازدید سردار «ملکی» از دفتر خبرگزاری فارس در مازندران + عکس


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با بازدید از دفتر خبرگزاری فارس در مازندران، از مدیر این خبرگزاری قدردانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس در مازندران با تقدیر از فعالیت های این خبرگزاری در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار کرد: خبرگزاری فارس، یک خبرگزاری بنام، فعال و همکار خوب برای مجموعه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم جابر معافی سرپرست فقید خبرگزاری فارس و اقدام شهرداری ساری را در نامگذاری میدانی به نام این خبرنگار، احترام مثبت به دایره قلم و خبر دانست و گفت: جابر معافی رزمنده جنگ نرم بود و باید برای پاسداشت و حفظ یاد و نام او اهتمام ویژه داشته باشیم.

سردار ملکی با بیان اینکه یکی از برنامه های این اداره کل تقدیر از رسانه ها و خبرنگاران فعال حوزه دفاع مقدس و ایثار و شهادت است، گفت: امروز رسانه های انقلابی با همه محدودیت ها و کمبودها به شایستگی از عهده رسالتی که بر دوش شان است سربلند برآمدند.

وی افزود: خبرنگاران انقلابی علمداران جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی هستند و امروز در جنگ رسانه ای دشمن در نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید سردار «ملکی» از دفتر خبرگزاری فارس در مازندران + عکس

بازدید سردار «ملکی» از دفتر خبرگزاری فارس در مازندران + عکس