مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 09:552021-06-23پزشكي

گروه بندی جدید فعالیت های ورزشی اعلام شد


رییس فدراسیون پزشکی جزییات گروه بندی جدید فعالیت باشگاه های ورزشی را در چهل و هفتمین جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، غلامرضا نوروزی درباره فعالیت باشگاه های ورزشی، عنوان کرد: با توجه به دغدغه های جدی باشگاهداران در زمینه پیگیری فعالیت های ورزشی در زمان پاندمی کرونا، فدراسیون پزشکی ورزشی پس از کار کارشناسی و پیگیری های مداوم در جهت بازنگری در فهرست فعالیت باشگاه های ورزشی در نهایت با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان، این مهم را به تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رساند و خوشبختانه با اعمال  گروه بندی جدید تا حد زیادی مشکلات فعالیت باشگاهداران مرتفع شد.

نوروزی خاطرنشان کرد: با وجود این چنانچه نیاز به بازنگری در این فهرست باشد پیگیری های لازم را از طریق وزارت بهداشت انجام خواهیم داد.

 رییس فدراسیون پزشکی ورزشی تصریح کرد: این گروه بندی صرفا برای فعالیت باشگاه های ورزشی است و بدیهی است برگزاری هرگونه مسابقه ای همچنان منوط به اخذ مجوز های لازم و با توجه به رنگ بندی کرونایی خواهد بود.

گروه بندی جدید مشاغل مرتبط با فعالیت باشگاه های ورزشی به این شرح است: گروه اول: استخر روباز، تیراندازی (اهداف پروازی، فضای باز)، تیروکمان، چوگان، دوومیدانی، سوارکاری، قایقرانی (بجز دراگون بوت)، کوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه بندی جدید فعالیت های ورزشی اعلام شد

گروه بندی جدید فعالیت های ورزشی اعلام شد