مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 09:552021-06-23سياسي

خصومت ها یکی از چالش های بزرگ هر جامعه است


نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت خصومت ها یکی از چالش های بزرگ هر جامعه ای است و کسب که در این راه قدم برمی دارد کمک شایانی به جامعه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله علی خاتمی صبح روز چهارشنبه در دیدار قضات بمناسبت هفته قوه قضاییه در محل دفتر امام جمعه با تشکر و قدردانی از مشارکت مردم استان زنجان در انتخابات ابزار داشت: مشارکت استان زنجان در انتخابات از میانگین کشوری بالاتر بوده و رای رییس جمهور منتخب در زنجان به علت اعتمادی که بین مردم ایجاد شده بود.

وی با بیان اینکه خصومت ها یکی از چالش های بزرگ هر جامعه است، افزود: کسی که در مسیر رفع خصومت ها و چالش ها فعالیت می کند به ابعاد مختلف جامعه از جمله آرامش روانی، اقتصادی، اعتقاد عمومی جامعه کمک شایانی می کند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه کار قضات بسیار سخت و دشوار است تصریح کرد: بهترین و قابل تربت قاضی های دنیا حضرت امیر المومنین علی (ع) است، که عادلانه عدالت را برقرار می کرد، در نگاه کار قضا کار بسیار دشواری است اما بهترین پاداش رو در بعد فردی و اجتماعی دارد.

خاتمی خصومت ها را یکی از چالش های بزرگ هر جامعه عنوان کرد و گفت: کسی که در این رابطه قدم برمی دارد و رفع خصومت می کند به ابعاد مختلف جامعه از جمله آرامش روانی، اقتصادی، اعتقاد عمومی جامعه که ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خصومت ها یکی از چالش های بزرگ هر جامعه است

خصومت ها یکی از چالش های بزرگ هر جامعه است