مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 09:552021-06-23سياسي

دستگاه قضایی در کنار واحدهای تولیدی است


فازهای بعدی در آینده بسیار نزدیک افتتاح و به بهره برداری می رسد، منتظر روزی هستیم که این واحد تولیدی با حداکثر توان خود به تولید برسد و دستگاه دستگاه قضایی در کنار مسؤولان شهرستان و واحدهای تولیدی خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، محمد جواد حشمتی مدیر کل دادگستری استان تهران در آیین افتتاح و بهره برداری از فاز اول شرکت تصفیه خانه قند ورامین اظهار کرد: عرض تبریک دارم به ملت ایران اسلامی که باحضور پرشور خود در انتخابات حماسه دیگری را خلق کردند و مردم با حضور خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زدند و فتنه دشمنان نقش بر آب شد.

وی گفت: شرکت تصفیه خانه قند ورامین نمونه ای از ثروت و امکانات این شهرستان است که حدود 5 سال است که تعطیل شده و ظرفیت به این بزرگی کنار گذشته شده بود و باید از ظرفیت ها موجود استفاده کنیم و در مقابل ضرر و زیان را بگیریم و از داشته خود نهایت استفاده و بهره برداری را داشته باشیم.

رییس دادگستری استان تهران افزود: جمهوری اسلامی دارای سرمایه بسیار زیاد است، نمونه کارخانه قند در کشور بسیار زیاد است که باید همسان سازی شود و این موارد را یکسان کرد و این امر با تلاش مضاعف امکان مدیر است.

حشمتی تصریح کرد: باید از امکانات و واحدهای تولید و داشته های خود نهایت استفاده را کنیم و به واحدهای تولیدی داخلی اعتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضایی در کنار واحدهای تولیدی است

دستگاه قضایی در کنار واحدهای تولیدی است