مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 09:552021-06-23سياسي

126 سری جهیزیه به زوج های ایلامی اهداء شد


در مراسمی با حضور معاون برنامه ریزی بنیاد مستضعفان کشور و جمعی از مسئولان استانی 126 سری جهیزیه به زوج های جوان ایلامی اهدا شد.

- ایسنا/ایلام در مراسمی با حضور معاون برنامه ریزی بنیاد مستضعفان کشور و جمعی از مسئولان استانی 126 سری جهیزیه به زوج های جوان ایلامی اهدا شد.

محمد پیرعلی معاون برنامه ریزی بنیاد مستضعفان در این مراسم اظهار کرد: مردم استان همواره نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری در حمایت و محافظت از کشور و نظام جمهوری اسلامی داشته اند که اوج این حمایت ها و رشادت ها را در دوران هشت سال دفاع مقدس شاهد بوده ایم و خدماتی که بنیاد مستضعفان به مردم و نیازمندان استان ایلام تاکنون ارائه داده است حق این مردم بوده و بنیاد هیچ گونه منتی بر مردم در این زمینه ندارد و باور داریم که حق مردم استان ایلام بسیار بیشتر از این رقم کمک ها است.

قنبر موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد استان ایلام نیز در این مراسم با بیان اینکه با حضور مهندس فتاح در بنیاد مستضعفان، این بنیاد رویکرد مناسبی در کمک به مددجویان و نیازمندان در پیش گرفته است، اظهار کرد: اهدای جهیزیه به زوج های مددجو و نیازمند در راستای تحکیم نهاد خانواده، تشویق به ازدواج و کمک به شکل گرفتن زندگی جدید خانواده های نیازمند است که در این زمینه نیازمند مشارکت خیرین هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

126 سری جهیزیه به زوج های ایلامی اهداء شد

126 سری جهیزیه به زوج های ایلامی اهداء شد