مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 09:502021-06-23سياسي

وضعیت برخی پروژه های نیمه تمام در کردستان رضایت بخش نیست


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان گفت: شناسنامه برای همه پروژه های در دست اجرای استان آماده شده است، وضعیت در برخی از پروژه ها اصلا رضایت بخش نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، بهرام نصراللهی زاده ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش استان کردستان اظهار کرد: بیش از حد برای برخی پروژه ها خود را درگیر فرآیند مزایده و مناقصه کرده ایم اما ترک تشریفات در برخی از پروژه ها ضروری است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان گفت: شناسنامه برای همه پروژه های در دست اجرای استان آماده شده که وضعیت در برخی از پروژه ها اصلا رضایت بخش نیست.

وی گفت: برخی از مدیران ریسک پذیر نیستند، ترک تشریفات روند اجرای پروژه ها را تسریع می بخشد این مهم باید به عنوان یک اولویت به ویژه در شرایط فعلی مورد توجه دستگاه های مختلف قرار گیرد.

سیدفواد حسینی رییس آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج هم با ارائه گزارشی از وضعیت برخی لکه های آموزشی در سطح شهرستان سنندج، اظهار کرد: سرانه فضای آموزشی در ناحیه یک سنندج به دو برابر ارتقا پیدا کرده است.

وی به قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: تمام احداث کنندگان شهرهای جدید و شهرک های مسکونی در تمام نقاط کشور و در داخل و خارج از حریم قانونی شهرها اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی و موسسات دولتی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت برخی پروژه های نیمه تمام در کردستان رضایت بخش نیست

وضعیت برخی پروژه های نیمه تمام در کردستان رضایت بخش نیست