مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 09:452021-06-23سياسي

6+1 راه آسان برای انتخاب وسایل برقی مناسب با آشپزخانه شما


در این مطلب تلاش کرده ایم نکاتی را ارائه کنیم که به شما در انتخاب وسایل برقی مناسب با آشپزخانه شما کمک می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی، اغراق نیست اگر بگوییم بخش پادشاهی هر خانه ای، آشپزخانه آن است و چیدمان مناسب در آن، راحتی و حس بسیار خوبی به اعضای آن خانه می دهد.

اما یکی از موضوعاتی که به راستی در چیدمان درست آشپزخانه خودنمایی می کند، انتخاب وسایل برقی مناسب با طراحی و فضای آشپزخانه و کابینت هاست؛ انتخابی که ممکن است به دلایل مختلفی مانند اسباب کشی ها و نو کردن وسایل خانه بارها و بارها اتفاق بیفتد.

از همین رو در این مطلب تلاش کرده ایم نکاتی را ارائه کنیم که به شما در انتخاب وسایل برقی مناسب با آشپزخانه شما کمک می کند.

با ما همراه باشید.

انتخاب نوع و شکل یخچال یکی از مهم ترین تصمیم ها برای آشپزخانه، انتخاب نوع مناسب بخچال است که در انواع دو قلو، تک درب و یخچال فریزرهای طرح اسمگ و رنگی ارائه می شود.

همچنین اگر دقت کرده باشید در برخی از یخچال ها، بخش فریزر بالا و در برخی دیگر پایین دستگاه دیده می شود که می تواند در انتخاب شما تاثیر بگذارد.

پس در انتخاب یخچال به این موارد توجه کنید: برند مناسب را با توجه به بودجه خود مشخص کنید، فضای آشپزخانه و جایگاهی که برای قرار دادن یخچال در نظر گرفته شده است را مشخص کنید و متناسب با آن، انتخاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6+1 راه آسان برای انتخاب وسایل برقی مناسب با آشپزخانه شما

6+1 راه آسان برای انتخاب وسایل برقی مناسب با آشپزخانه شما