مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 09:452021-06-23سياسي

آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: آمریکا به عنوان شیطان بزرگ با وجود ادعای طرفداری از حقوق بشر، تاکنون بر نقض حقوق بشر در دیگر کشورهای جهان ادامه می دهد.

- ، حجت الاسلام علی ناصر ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و شهادت مظلومانه شهید دکتر بهشتی و 72 تن از یاران این شهید که در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان برگزار شد، گفت: از 6 تا 12 تیر هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است.

وی به شخصیت والای دکتر بهشتی اشاره کرد و ابراز داشت: دشمنان برای اینکه به انقلاب و نظام اسلامی ایران ضربه و آسیب بزنند شهید دکتر بهشتی را که شخصیتی علمی، معنوی، سیاسی و اجتماعی داشت به شهادت رساندند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: برنامه های مربوط به گرامیداشت این هفته مهم و اثرگذار را تحت الشعاع قرار داد که امید است با فروکش کردن این بیماری منحوس، امسال برنامه ها و تجمعات میدانی در نظرگرفته شده است.

ناصر تاکید کرد: باید حوادث و اتفاقاتی را که در گذشته از سوی دشمنان به ویژه آمریکای جنایتکار و جهانخوار برای کشورمان ایران روی داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان است

آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان است