مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 09:452021-06-23سياسي

آمریکا بزرگ ترین ناقض حقوق بشر


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: آمریکا بزرگ ترین ناقض حقوق بشر است و باید این جنایات برای نشان دادن چهره واقعی آمریکا روشنگری شود.

- در جلسه ستاد بزرگداشت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی بیان شد؛ آمریکا بزرگ ترین ناقض حقوق بشر ایسنا/زنجان رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: آمریکا بزرگ ترین ناقض حقوق بشر است و باید این جنایات برای نشان دادن چهره واقعی آمریکا روشنگری شود.

حجت الاسلام علی ناصر پیش از ظهر امروز (دوم تیرماه) در جلسه ستاد بزرگداشت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، اظهار کرد: ششم تا دوازدهم تیرماه، هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نام گذاری شده است و باید روشنگری لازم برای مردم انجام شود تا با تبلیغات سوء فضای مجازی، تصور نادرست برای مردم ایجاد نشود.

وی ضمن گرامی داشت هفته قوه قضاییه و شهدای هفت تیر، عنوان کرد: دشمنان برای اینکه به انقلاب و نظام اسلامی ایران ضربه و آسیب بزنند، شهید دکتر بهشتی را که دارای شخصیتی همه جانبه در ابعاد علمی، معنوی، سیاسی و اجتماعی بود را به شهادت رساندند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه پای انقلاب خون های زیادی ریخته شده است، بیان کرد: خدا را شاکریم که امروز به برکت خون شهدا درخت انقلاب تنومندت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا بزرگ ترین ناقض حقوق بشر

آمریکا بزرگ ترین ناقض حقوق بشر