مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 09:352021-06-23اقتصادي

افزایش 71 درصدی کشفیات مواد مخدر در مازندران/ درمان 6 هزار معتاد با داروهای آگونیست


فرمانده انتظامی مازندران از افزایش 71 درصدی کشفیات مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: بیشترین کشفیات مواد مخدر در مازندران صنعتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران، بعدازظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران که به مناسبت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر، برگزار شد، درباره مقابله با مواد مخدر با اشاره به رشد 25 درصدی کشفیات مواد مخدر نسبت به سال 1398، اظهار کرد: در سال 1399 میزان کشفیات مواد مخدر به بیش از 5 تن رسید.

*افزایش 71 درصدی کشفیات مواد مخدر  وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 71 درصد افزایش میزان کشفیات در حوزه انتظامی داشتیم، افزود: بیشترین کشفیات در مازندران صنعتی است که برای تولید به یک ساعت زمان نیاز دارد، ولی برای تولید مواد سنتی نیاز به یک فصل زمان است، در سال گذشته در استان 782 کیلو کشفیات داشتیم ولی امسال بیش از یک تن کشفیات داشتیم.

  میرزایی خاطرنشان کرد: اولویت ما تبیین سیاست های کلی مقابله با مصرف کنندگان مواد مخدر در سطح استان در بعد تخصصی و  آموزشی است، در این راستا اقداماتی همچون؛ اطلاع رسانی مقابله با تولید و کشف گیاهان تزیینی، مقابله با تولیدکنندگان مواد مخدر صنعتی، پاک سازی مناطق آلوده و توجه به اجرای کلی سیاست های مواد مخدر ناجا اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 71 درصدی کشفیات مواد مخدر در مازندران/ درمان 6 هزار معتاد با داروهای آگونیست

افزایش 71 درصدی کشفیات مواد مخدر در مازندران/ درمان 6 هزار معتاد با داروهای آگونیست