مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 09:352021-06-23سياسي

ابزار و شیوه تبلیغ دینی در جامعه باید مطابق با نیاز روز مردم باشد


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: نقش آفرینی مبلغان و روحانیون دینی در تبیین و تبلیغ دین با ابزارهای نوین و مطابق با نیاز روز جامعه باید ملموس باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده در همایش سبک زندگی اسلامی که ویژه کارکنان و خانواده تبلیغات اسلامی استان اردبیل بود اظهار کرد: تغییر سبک زندگی های امروز خانواده ها برای موفقیت در مسیر فرهنگ و دین یک ضرورت بوده و باید با تمسک به حجت الهی در این مسیر به سمت آینده و تبیین زندگی ایرانی و اسلامی تلاش کرد.

وی ضمن گرامیداشت روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی، کارکنان و زیر مجموعه های این اداره را در خط مقدم احیای ارزش های دینی در جامعه عنوان کرد و افزود: در هر مناسبت و ایام ملی و مذهبی مبلغین و فعالان فرهنگی و دینی همواره در میدان حاضر بوده و در تبیین سبک و سیره بزرگان دینی و ترویج فرهنگ اسلامی تلاش می کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به دهه کرامت و میلاد حضرت امام رضا (ع) به تبیین سبک زندگی آن حضرت پرداخت و تصریح کرد: امام رضا (ع) باب رحمت خداوند است و در عالم هستی عنایات و برکات الهی به واسطه وجود امام رضا (ع) به بندگان عطا شده است.

حجت الاسلام جعفرزاده همچنین در سخنانی با تبریک پیروزی ملت ایران در حماسه 28 خرداد گفت: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابزار و شیوه تبلیغ دینی در جامعه باید مطابق با نیاز روز مردم باشد

ابزار و شیوه تبلیغ دینی در جامعه باید مطابق با نیاز روز مردم باشد