مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 09:352021-06-23سياسي

مسعود پزشکیان: بی توجهی به نارضایتی صاحبان رای باطله و تحریمی ها مشکل ساز می شود


اگر تصور کنیم با عده ای خاص می توانیم مملکت را نجات دهیم حتما اشتباه فکر می کنیم / برای اینکه مشارکت افزایش پیدا می کرد باید اجازه می دادیم نمایندگان تمام سلایق با این دیدگاه که به انقلاب و چارچوب انقلاب پایبند هستند حضور داشته باشند و مردم رای بدهند.

- مسعود پزشکیان گفت: باید از تمامیت خواهی دست برداریم و اجازه دهیم همه بازیگران براساس توان تجربه و عملشان در بازی شرکت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران، پزشکیان در واکنش به انتخابات اخیر ریاست جمهوری ادامه داد: کلیپی از مقام معظم رهبری مربوط به سال 80 یا 81 منتشر شده که معظم له در سخنانی می فرمایند در انتخابات آمریکا 30 الی 40درصد در انتخابات شرکت کرده اند و این نشان می دهد که مردم از نظام و حاکمیت شان دلخور و ناراضی هستند .

مسعود پزشکیان، نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با عصر ایران ضمن بیان این مطلب، با اشاره به میزان پایین مشارکت و همچنین درصد بالای آرا باطله در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر به کسانی که آمدند و رای باطله دادند و افرادی که نیامدند و رای ندادند به صورت ویژه توجه نکنیم به مشکل برمی خوریم، چرا که اینها از ما ناراضی هستند و این نارضایتی با توجه به اینکه همین الان هم مشکل داریم، در ادامه برایمان مشکل ساز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسعود پزشکیان: بی توجهی به نارضایتی صاحبان رای باطله و تحریمی ها مشکل ساز می شود

مسعود پزشکیان: بی توجهی به نارضایتی صاحبان رای باطله و تحریمی ها مشکل ساز می شود