مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 09:302021-06-23سياسي

فراهم شدن آموزش های مهارتی برای زنان سرپرست خانواده در تبریز


معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار گفت: شهرداری تبریز امکان توانمندسازی و آموزش های مهارتی رایگان و بازار عرضه محصولات برای زنان سرپرست خانواده و خود سرپرست را فراهم کرده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار گفت: شهرداری تبریز امکان توانمندسازی و آموزش های مهارتی رایگان و بازار عرضه محصولات برای زنان سرپرست خانواده و خود سرپرست را فراهم کرده است.

حجت الاسلام احمد حمیدی در حاشیه ورکشاپ کارآفرینی صنایع دستی اظهار کرد: ما در حوزه فرهنگ در قبال اقشار آسیب پذیر دو وظیفه عمده داریم و در این راستا از ظرفیت هایی که در حوزه فرهنگی شهرداری داریم به این موضوع ورود پیدا کرده ایم.

وی با بیان اینکه وظیفه اول توانمندسازی و آموزش در خصوص موضوعات مهارتی اعم از صنایع دستی و هنری است، ادامه داد: ما در همه ی مراکز فرهنگی، خانه های سلامت، فرهنگسراها و پارک های بانوان آموزش مهارت های لازم را انجام می دهیم و حتی در ایام کرونا نیز این آموزش ها بصورت مجازی انجام شد تا خود این افراد بتوانند تولید کننده باشند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز اضافه کرد: دومین وظیفه ما این است که برای اقشار آسیب پذیری که می توانند در خانه خود محصولی تولید کنند، بازار عرضه فراهم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراهم شدن آموزش های مهارتی برای زنان سرپرست خانواده در تبریز

فراهم شدن آموزش های مهارتی برای زنان سرپرست خانواده در تبریز