مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 09:302021-06-23سياسي

رسیدن به شرایط بهتر در زمینه کرونا نیازمند تلاش و جدیت همگانی است


استاندار قم با بیان اینکه رسیدن به شرایط بهتر در زمینه کرونا نیازمند تلاش و جدیت همگانی است اظهار کرد: تضمین امنیت و سلامت انتخابات قابل تقدیر بود.

- ایسنا/قم استاندار قم با بیان اینکه رسیدن به شرایط بهتر در زمینه کرونا نیازمند تلاش و جدیت همگانی است اظهار کرد: تضمین امنیت و سلامت انتخابات قابل تقدیر بود.

استاندار قم در جلسه ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم طی سخنانی با اشاره به برگزاری انتخابات اخیر در شرایط کرونایی اظهار کرد: همه ی مسئولان و دست اندرکاران امر برگزاری انتخابات، در راستای عمل به وظایف قانونی خود تعامل ویژه با یکدیگر داشتند.

وی با قدردانی از حضور پرشور مردم در پای صندوق های رأی، تأمین امنیت و سلامت مردم در انتخابات را ستودنی توصیف و تصریح کرد: میزان مشارکت مردم استان قم در این دوره از انتخابات، بالاتر از میانگین کشوری بود.

استاندار قم در ادامه با اشاره به بهبود شرایط استان قم و تغییر وضعیت این شهر از نارنجی به زرد ادامه داد: تحقق این مهم نتیجه ی همکاری مردم و تدابیر نظارتی مسئولان است.

سرمست با تاکید بر جدی تر شدن نظارت ها در راستای تغییر شرایط کرونایی قم به وضعیت آبی و پرهیز از ساده انگاری کرونا خاطرنشان کرد: کمیته ی نظارت ستاد بحران استان بایستی با قاطعیت و نظارت جدی و با ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدن به شرایط بهتر در زمینه کرونا نیازمند تلاش و جدیت همگانی است

رسیدن به شرایط بهتر در زمینه کرونا نیازمند تلاش و جدیت همگانی است