مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 09:302021-06-23اقتصادي

تامین آب پایدار در برخی از روستاهای خراسان جنوبی به همت خیران


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: با احیای برخی از قنوات در روستاهای محروم و کم آب استان به همت شرکت تهیه و تولید مواد نسوز کشور، - ، محمدرضا رضایی در دیدار با مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد نسوز کشور با اشاره به رسالت هلال احمر در کاهش آلام نیازمندان، اظهار داشت: خشکسالی های پیاپی شرایط زندگی را در برخی از مناطق این استان سخت کرده و نیازمند توجه ویژه مسئولان و خیرین است.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر حلقه اتصال توانمندان برای رفع نیاز نیازمندان و توسعه جامعه است، گفت: امید است در سال جاری بتوانیم با ایجاد تفاهم نامه هایی در جهت برداشتن برخی از موانع و مشکلات در مناطق محروم و متاثر از خشکسالی خدماتی درخور ارائه دهیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی درخصوص مصوبات این دیدار گفت: بر اساس توافق فی مابین جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با شرکت مواد نسوز مقرر شده این شرکت صنعتی سالیانه مبلغ 200 میلیون تومان برای تامین آب پایدار در روستاهای محروم استان کمک کند.

رضایی با اشاره به فعالیت این مجموعه صنعتی _ معدنی در شهرستان های سربیشه و نهبندان ادامه داد: این مبلغ جهت احیای قنوات در روستاهای کم آب این دو شهرستان هزینه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین آب پایدار در برخی از روستاهای خراسان جنوبی به همت خیران

تامین آب پایدار در برخی از روستاهای خراسان جنوبی به همت خیران