مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 09:302021-06-23اقتصادي

هشدار استاندارد تهران درباره مصرف یک نوع سوسیس


دهکده پروتیین پیش از این، برای فرآورده های خود شامل سوسیس 81 الی 90درصد گوشت مرغ و کالباس 61 الی 80 درصد گوشت مرغ و گوشت قرمز حاوی گوشت تکه ای، پروانه استاندارد از این اداره کل دریافت کرده است.

- مدیرکل استاندارد تهران گفت: شهروندان از مصرف فرآورده سوسیس واحد تولیدی فرآورده های گوشتی دهکده پروتیین، به دلیل نقص بحرانی در آزمون های استاندارد، خودداری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از اداره کل استاندارد استان تهران، محمودرضا طاهری روز چهارشنبه در این باره تشریح کرد: آزمون میکروبی سوسیس 90درصد مرغ این واحد با سری ساخت 14000221، که در 2 آزمایشگاه همکار استاندارد به صورت موازی انجام گرفت، در فاکتور کلستریدیوم، با میزان بسیار بالاتر از محدوده مجاز و مغایر با استاندارد تشخیص داده شد و در نتیجه غیراستاندارد اعلام گردید.

وی با اشاره بر ماده 17 قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد (الزام سازمان ملی استاندارد بر اطلاع رسانی عموم درخصوص مسائل مرتبط با ایمنی، بهداشت و سلامت عمومی)، افزود: واحد تولیدی دهکده پروتیین پیش از این، برای فرآورده های خود شامل سوسیس 81 الی 90درصد گوشت مرغ و کالباس 61 الی 80 درصد گوشت مرغ و گوشت قرمز حاوی گوشت تکه ای، پروانه استاندارد از این اداره کل دریافت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار استاندارد تهران درباره مصرف یک نوع سوسیس

هشدار استاندارد تهران درباره مصرف یک نوع سوسیس