مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 09:252021-06-23اقتصادي

افزایش قیمت شیر منتفی شد


با اعلام رییس دفتر رییس جمهور مبنی بر اینکه هیچ تصمیمی درباره قیمت شیر گرفته نشده است، افزایش قیمت شیرخام و لبنیات منتفی شد.

- دور روز پیش ابتدا احمد مقدسی رییس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران ایران از تصمیم ستاد تنظیم بازار  برای افزایش قیمت شیرخام  خبر داد که  قیمت 6400 تومان برای هر کیلوگرم شیرخام با چربی 3.

2 درصد درب گاوداری تصویب شده و  ابلاغ می شود.

  پس از آن سخنگوی انجمن صنایع لبنی اعلام کرد: با توجه به افزایش قیمت شیرخام به 6400 تومان، قیمت لبنیات نیز احتمالاً قریب به 70 درصد افزایش می یابد.

همه این اقدامات درحالی است که اتحادیه دامداران سراسری که نماینده یک میلیون و 200 هزار دامدار در سطح کشور است با این افزایش قیمت مخالف بود و آنرا به ضرر دامدار و منافع کشور می دانست.

مجتبی عالی مدیرعامل اتحادیه دامداران سراسری کشور در گفت و گو با خبرنگار فارس گفت: اتحادیه ما که یک میلیون و 200 هزار دامدار را تحت پوشش دارد درخواستی برای افزایش قیمت نداشته و با این تصمیم ستاد تنظیم بازار مخالف است.

 وی در پاسخ به اینکه پس چه کسی از سوی دامداران درخواست افزایش قیمت شیرخام را داده است، گفت: انجمن گاوداران صنعتی که چند دامدار را تحت پوشش دارد در ستاد تنظیم بازار از افزایش قیمت شیرخام دفاع کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قیمت شیر منتفی شد

افزایش قیمت شیر منتفی شد