مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 09:252021-06-23سياسي

تولید در کارخانه قند ورامین جریان گرفت/ فاز اول افتتاح شد


در دومین روز از هفته قوه قضاییه و در راستای حمایت از تولید، فاز اول کارخانه قند ورامین با ورود دستگاه قضایی احیا و با حضور رییس کل دادگستری استان تهران افتتاح شد.

- در این مراسم حشمتی رییس کل دادگستری استان تهران ضمن تبریک به مناسبت تولد امام رضا (ع) با اشاره به راه اندازی مجدد کارخانه قند ورامین افزود: ظرفیت ها در کشورمان فراوان است، اما برخی کارخانه ها به دلایل مختلف به تعطیلی کشیده شده و ضررهای هنگفتی بر اشتغال و تولید وارد گردیده است.

وی ادامه داد: سال ها این ثروت و سرمایه خاک خورده است و متأسفانه ما ظرفیت ها را برای حل مشکلات مردم تجمیع نمی کنیم درحالی که بسیاری از مشکلات قابل حل است و فقط نیازمند یک تعامل است.

حشمتی تاکید کرد: تحریم ها نقش کلیدی ندارد و این هماهنگی بین دستگاه ها است که معجزه می کند.

رییس کل دادگستری استان تهران با بیان اینکه توجه به تولید و اشتغال وظیفه همه ما است و باید به طور جمعی به این حوزه توجه داشت، افزود: خوشحالیم فاز اول کارخانه قند ورامین به بهره برداری رسیده است و امید است دیگر بخش های آن هم به زودی راه افتد.

دادستان ورامین نیز در این جلسه گفت: کارخانه قند ورامین در زمینی حدود 20 هکتار با ظرفیت تولید 709 تن مشغول به کار بود و در سال 82 به وکالت از سازمان بازنشستگی، به بخش خصوصی واگذار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید در کارخانه قند ورامین جریان گرفت/ فاز اول افتتاح شد

تولید در کارخانه قند ورامین جریان گرفت/ فاز اول افتتاح شد