مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 09:252021-06-23سياسي

دستگاه قضایی یزد به بحث مهار نرخ مسکن ورود جدی کند


امام جمعه یزد با اشاره به گرانی های افسارگسیخته در حوزه مسکن که به دلیل دلالی برخی بنگاهداران اتفاق افتاده است، گفت: دستگاه قضا در یزد به این موضوع ورود جدی داشته باشد.

- ، آیت الله محمدرضا ناصری، ظهر چهارشنبه در دیدار با اعضای شورای قضایی و شورای معاونان دادگستری استان یزد به مناسبت هفته قوه قضاییه با اشاره به روایت الْکَمَالُ‏ کُلُ‏ الْکَمَالِ‏ التَّفَقُّهُ‏ فِی الدِّینِ وَ الصَّبْرُ عَلَی النَّائِبَهِ وَ تَقْدِیرُ الْمَعِیشَهِ اظهار داشت: بر اساس این روایت فهم در دین مسئله بسیار مهم و دارای معنای گسترده ای است تا جایی که به عنوان یکی از کمالات انسانی از آن یاد شده است.

وی عنوان کرد: دین شناسی و درک و فهم واقعیت هایی که دین دارد و تشخیص وظیفه و تشخیص حقیقت و هدف زندگی، همه مراحلی دارد که برخی همچون امام خمینی (ره) در رتبه اعلای این فهم هستند زیرا همت بلند، درک عمیق و فکر گسترده در مسیر دین داشتند.

امام جمعه یزد افزود: وقتی کسی از دین فهم درستی نداشته باشد، دائم دنباله رو غربی هاست و هرگز به خود و داشته های خود اعتقاد و باور ندارد.

ناصری ادامه داد: تدبیر برای معیشت نیز بر اساس این روایت، از کمالات انسانی به شمار می رود بر این اساس هر فرد باید برای اقتصاد زندگی خود برنامه داشته و از افراط و تفریط به دور باشد و اگر اقتص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضایی یزد به بحث مهار نرخ مسکن ورود جدی کند

دستگاه قضایی یزد به بحث مهار نرخ مسکن ورود جدی کند