مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 09:252021-06-23سياسي

آنچه در اولین نشست شهردار شهرکرد با منتخبین شورای شهر گذشت


اولین نشست شهردار شهرکرد با منتخبین دوره ششم شورای شهر برگزار و پیرامون مباحثی از جمله طرح های در دست اقدام شهرداری، اولویت های شهری، لزوم انسجام بین اعضا و .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، بهادر عبدالغنی صبح امروز در اولین نشست با منتخبین شورای دوره ششم شهرکرد گفت: تعامل شهرداری و شورای اسلامی شهر در دوره گذشته مطلوب بوده و امیدوار هستیم این تعامل در شورای ششم ادامه داشته باشد و با شهردار منتخب بتوان مسیر پیشرفت و عمران و آبادانی شهر را در چارچوب قوانین حرکت داد.

شهردار شهرکرد با اشاره به برنامه های در دست انجام شهرداری افزود: برنامه 5ساله، طرح جامع ترافیک و طرح بازآفرینی و برنامه راهبردی از جمله برنامه هایی است که در دستور کار قرار دارد.

وی اظهار داشت: پیگیری اوراق صکوک و انجام مزایده برج دوقلو نیازمند کمک و حمایت اعضای شورای ششم است و با توجه به اینکه پروژه روگذر و زیرگذر میدان معلم در دستور کار بوده و شورای پنجم با اختصاص بودجه موافقت نکردند نیاز است این امر در دستور کار شورای جدید قرار گیرد.

در ادامه این نشست، مصطفی حیدری گفت: با توجه به اینکه طی دو دوره در شورا حضور داشته ام شاهد تلاش های شهرداری هستم و می توان پروژه های عمرانی که در شهر اجرا شده است را به وضوح شاهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه در اولین نشست شهردار شهرکرد با منتخبین شورای شهر گذشت

آنچه در اولین نشست شهردار شهرکرد با منتخبین شورای شهر گذشت