مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 09:252021-06-23سياسي

انتقال 20 زندانی محبوس در زندان های آذربایجان به ایران


20 نفر از زندانیان محبوس در زندان های جمهوری آذربایجان در چهارچوب موافقت نامه تبادل زندانیان بین ایران و جمهوری آذربایجان دقایقی پیش به واسطه مرز زمینی شهرستان آستارا وارد کشور شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، تعداد 20 نفر از زندانیان محبوس در زندان های جمهوری آذربایجان در چهارچوب موافقت نامه تبادل زندانیان بین ایران و جمهوری آذربایجان با پیگیری های مستمر سفارت ایران در باکو دقایقی پیش به واسطه مرز زمینی این شهرستان وارد کشور شدند.

به گفته معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری شهرستان آستارا زندانیان مبادله شده بلافاصله توسط یک دستگاه مینی بوس به اردوگاه حویق در حدفاصل شهرستان آستارا و تالش منتقل می شوند و پس از طی مراحل قرنطینه بهداشتی و سلامت جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع امنیتی و قضایی مربوطه می شوند.

سید سعید میرقربانی با بیان اینکه این افراد اغلب به اتهام قاچاق مواد مخدر در جمهوری آذربایجان زندانی شده بودند، افزود: ایجاد شرایط ملاقات خانواده زندانیان و اجرای قانون عادلانه در حق این افراد، از اهداف انتقال زندانیان دربند جمهوری آذربایجان به کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، اقامت غیرمجاز و به همراه داشتن مواد مخدر و قرص های روان گردان به هر دلیل و با هر مقدار در جمهوری آذربایجان جرم محسوب می شود، به همی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال 20 زندانی محبوس در زندان های آذربایجان به ایران

انتقال 20 زندانی محبوس در زندان های آذربایجان به ایران