مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 09:252021-06-23سياسي

موافقت دولت با اصلاح لایحه مقابله با فساد و ارتقای سلامت اداری


هیات دولت در راستای تسهیل، تسریع و تحقق اهداف مناطق آزاد تجاری و صنعتی به منظور جذب سرمایه گذاری خارجی و افزایش صادرات با اصلاح ماده 17 لایحه مقابله با فساد و ارتقای سلامت اداری موافقت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، جلسه هیات دولت روز چهارشنبه به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور کشور برگزار شد و در این جلسه اعضای دولت با لایحه پیشنهادی معاونت امور زنان و خانواده رییس جمهور درخصوص اجازه مادر برای افتتاح حساب بانکی به نام اطفال موافقت کردند.

براساس لایحه مصوب هیات وزیران که با هدف کلان حمایت از نقش و جایگاه مادری و منافع عالیه کودکان و مرتفع نمودن محدودیت قانونی پدیدآمده برای مادران در افتتاح انواع حساب های بانکی برای اطفال و برداشت از آن تهیه و تدوین شده است، مادر می تواند به نام فرزند صغیر خود حساب های بانکی افتتاح نماید.

حق برداشت از این حساب ها نیز تا رسیدن صغیر به سن 18 سال تمام شمسی فقط با مادر است.

تعیین میزان کمک هزینه پرداختی به مراکز غیردولتی بابت حق پرستاری یا مددکاری در سال 1400 با تصویب هیات دولت، میزان کمک هزینه (یارانه) پرداختی سازمان بهزیستی کشور به مراکز غیردولتی (روزانه و شبانه روزی) بابت نگهداری، مراقبت و خدمات توانبخشی، آموزشی، حرفه آموزی معلولان و حق پرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت دولت با اصلاح لایحه مقابله با فساد و ارتقای سلامت اداری

موافقت دولت با اصلاح لایحه مقابله با فساد و ارتقای سلامت اداری