مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 09:252021-06-23اقتصادي

بخشی از اعتبارات داخلی بانک ها صرف نقدینگی صنایع دستی شود


معاون امور اقتصادی استاندار یزد با تاکید بر این که امسال باید بخشی از اعتبارات داخلی بانک ها را صرف نقدینگی بخش گردشگری و صنایع دستی کنیم، گفت: - ایسنا/یزد معاون امور اقتصادی استاندار یزد با تاکید بر این که امسال باید بخشی از اعتبارات داخلی بانک ها را صرف نقدینگی بخش گردشگری و صنایع دستی کنیم، گفت: باید برای بودجه 1400 هم برنامه ریزی شود.

سیدمسعود عظیمی در نشست اقتصاد مقاومتی استان که صبح امروز چهارشنبه با موضوع بررسی مشکلات بخش صنایع دستی در محل استانداری یزد برگزار شد، اظهار کرد: صنایع دستی به شدت به گردشگری وابسته است.

وی به دنبال مشکلات مطرح شده این قشر در خصوص تسهیلات و حمایت های دولت، تصریح کرد: تمام مصوبات ستاد کرونا برای بانک ها لازم الاجراست و همانطور که محدودیت های این ستاد، اجرایی می شود باید حمایت های آن نیز اجرایی شود.

عظیمی با بیان این که وضعیت حاکم بر فعالان صنایع دستی خصوصاً کارگاه داران و فعالان گردشگری در دوران کرونا مطلوب نیست، گفت: امسال باید بخشی از اعتبارات داخلی بانک ها را صرف نقدینگی این بخش کنیم و در عین حال، اگر توافقی با بانک ها صورت می گیرد نباید بدقولی کنند و حرف ها و وعده های خود را انکار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشی از اعتبارات داخلی بانک ها صرف نقدینگی صنایع دستی شود

بخشی از اعتبارات داخلی بانک ها صرف نقدینگی صنایع دستی شود