مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 09:252021-06-23اقتصادي

یک میلیارد تومان تسهیلات برای نمایندگی (فرانچایز) فروشگاه هفت


شرکت فروشگاه های تخفیفی اوشانک (هفت) از زیرمجموعه های گروه اقتصادی گلستان در نظر دارد برای متقاضیان جدید اخذ نمایندگی در سراسر کشور، 1.

- کارشناسان بازار فرصت استثنایی برای پیوستن به مجموعه بزرگ گلستان را توصیه می کنند یک میلیارد تومان تسهیلات برای نمایندگی (فرانچایز) فروشگاه هفت شرکت فروشگاه های تخفیفی اوشانک (هفت) از زیرمجموعه های گروه اقتصادی گلستان در نظر دارد برای متقاضیان جدید اخذ نمایندگی در سراسر کشور، 1.

000.

000.

000 تومان تسهیلات بدون سود با دوره ی تنفس شش ماهه و بازپرداخت پنج ساله اعطا کند.

متقاضیان برای اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 1472 و 48633549-021 تماس بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام فروشگاه هفت، شرکت فروشگاه های زنجیره ای اوشانک در راستای توسعه فعالیت های خود با بهره گیری از مدیریت واحد، سیستم های نوین و یکپارچه خرید ، فروش و حذف واسطه ها، از سال 1393 با 12 فروشگاه فعالیت خود را آغاز کرده و در بهار سال 1400 ، مصادف با هفتمین سال فعالیت خود با بیش از 500 شعبه در مناطق مختلف کشور در حال خدمت رسانی به هموطنان است.

فعالیت های توسعه ای گروه اقتصادی گلستان بر اساس اولویت های کاری همواره با بهره مندی از ظرفیت های افراد حقیقی و حقوقی و علاقه مند به فعالیت در کسب وکار خرده فروشی هم راستا بوده و فراخوان جدید نیز از این قاعده مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک میلیارد تومان تسهیلات برای نمایندگی (فرانچایز) فروشگاه هفت

یک میلیارد تومان تسهیلات برای نمایندگی (فرانچایز) فروشگاه هفت