مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 09:252021-06-23سياسي

پیام علما و روحانیون اهل سنت گلستان در پی شکوه حضور مردم در انتخابات


علما و روحانیون اهل سنت استان گلستان در پی حضور حماسه آفرین مردم در انتخابات ریاست جمهوری و پیروزی آیت الله رییسی به عنوان خادم جمهور و منتخب ملت بزرگ ایران اسلامی بیانیه ای صادر کردند.

- ایسنا/گلستان علما و روحانیون اهل سنت استان گلستان در پی حضور حماسه آفرین مردم در انتخابات ریاست جمهوری و پیروزی آیت الله رییسی به عنوان خادم جمهور و منتخب ملت بزرگ ایران اسلامی بیانیه ای صادر کردند.

در این بیانیه آمده است: شکر و سپاس خداوند را به پاس نعمت بی بدیل قافله سالار حکیم، شجاع و فرزانه و ملت فهیم، وفادار که همواره خالق حماسه های به یادماندنی و خاطره ساز در طول انقلاب اسلامی بوده و هستند.

ملتی بزرگ و هوشمند و وظیفه شناس که در حساس ترین شرایط انقلاب اسلامی، اعم از آثار روانی و عملی بحران ویروس منحوس کرونا، جنگ روانی بازیگران سلطه و استکبار علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، تورم ناشی از تشدید فشار تحریم های ظالمانه، سوء مدیریت و بی تدبیری برخی از مدیران و گلایه مندی توده مردم از وضعیت اقتصادی و تنگنای معیشت، با تصمیم هوشمندانه و تاریخی و حضوری پرشور و حیرت انگیز در انتخابات 28 خردادماه، زیباترین فصل وحدت، همبستگی و حماسه را به تصویر کشیده و گوهر درخشان عزم و اراده ملی را در برابر جهانیان به نمایش گذاشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام علما و روحانیون اهل سنت گلستان در پی شکوه حضور مردم در انتخابات

پیام علما و روحانیون اهل سنت گلستان در پی شکوه حضور مردم در انتخابات