مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 09:202021-06-23سياسي

مفاد تفاهم نامه پروژه مشترک وزارت نفت و دانشگاه آزاد


دبیرکل کانون های جامعه، صنعت و دانشگاه آزاد از علاقه مندی وزارت نفت جهت عقد قرارداد با دانشگاه آزاد با هدف استفاده از ظرفیت های علمی این دانشگاه در مسیر رفع مشکلات موجود در این صنعت خبر داد.

- در جلسه شورای مدیریت فعالیت های دانش بنیان دانشگاه آزاد بررسی شد مفاد تفاهم نامه پروژه مشترک وزارت نفت و دانشگاه آزاد دبیرکل کانون های جامعه، صنعت و دانشگاه آزاد از علاقه مندی وزارت نفت جهت عقد قرارداد با دانشگاه آزاد با هدف استفاده از ظرفیت های علمی این دانشگاه در مسیر رفع مشکلات موجود در این صنعت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در چهاردهمین جلسه شورای مدیریت فعالیت های دانش بنیان که دوم تیرماه با حضور دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری و دکتر شهاب نوروزیان علم مدیرکل اقتصاد دانش بنیان و توسعه سرمایه گذاری و دبیر شورای مدیریت فعالیتهای دانش بنیان در سالن کنفرانس معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری برگزار شد، مفاد تفاهمنامه پروژه مشترک وزارت نفت و دانشگاه آزاد اسلامی مورد بررسی قرار گرفت.

دکتر لاله ملک نیا، دبیرکل کانون های جامعه، صنعت و دانشگاه آزاد در این جلسه ضمن تشریح فرآیند عقد تفاهم نامه با وزارت نفت، از علاقه مندی این وزارتخانه جهت عقد قرارداد با دانشگاه آزاد با هدف استفاده از ظرفیت های علمی این دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مفاد تفاهم نامه پروژه مشترک وزارت نفت و دانشگاه آزاد

مفاد تفاهم نامه پروژه مشترک وزارت نفت و دانشگاه آزاد