مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 09:202021-06-23سياسي

بسیج اساتید مؤثرترین قشر بسیج است


مسئول سازمان بسیج اساتید استان همدان گفت: بسیج اساتید به عنوان یکی از اقشار چندگانه بسیج که نخبگان در آن جمع شده اند موثرترین قشر بسیج است .

  - ایسنا/همدان مسئول سازمان بسیج اساتید استان همدان گفت: بسیج اساتید به عنوان یکی از اقشار چندگانه بسیج که نخبگان در آن جمع شده اند موثرترین قشر بسیج است .

  حسن رحیمی روشن چهارشنبه دوم تیرماه در همایش روز بسیج اساتید که در دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد، اظهار کرد: در بحث اسطوره های ایران، پاکی را به سیاوش و جانفشانی را به آرش نسبت می دهیم و مصادیق اینها امروز نیز در جامعه وجود دارند که سردار سلیمانی، شهید همدانی و شهید چمران از جمله آنها هستند.

وی با بیان اینکه امروز مأموریت بسیج در همه اقشار متفاوت است، افزود: در انتخابات هفته پیش این مسئله را مشاهده کردیم و در این مسیر دولت انقلابی و ضد فساد پای کار آمد و این اتفاق نقش بسیج را به عنوان حافظ و پاسدار انقلاب سنگین تر می کند.

رحیمی روشن با اشاره به اینکه انتخابات 1400 پایان کار نبود و آغاز گام دوم انقلاب است، تصریح کرد: در انتخابات سطح مشارکت پایین بود و برخی رسانه های داخلی و خارجی روی این موضوع مانور دادند اما باید پرسید با وضعیت فعلی کشور و وجود نارضایتی که در بین مردم بود افراد چگونه پای صندوق های رأی آمدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج اساتید مؤثرترین قشر بسیج است

بسیج اساتید مؤثرترین قشر بسیج است