مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 09:102021-06-23سياسي

مختومه شدن 7770 پرونده مسن در چهارمحال و بختیاری در سال گذشته


رییس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه 11 هزارو 203 پرونده مسن در دستگاه قضایی استان وجود داشت، گفت: از این تعداد 7770 پرونده در سال 1399 مختومه شد که این عدد معادل مختومه شدن 70 درصد پرونده ها است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه 11 هزارو 203 پرونده مسن در دستگاه قضایی استان وجود داشت، گفت: از این تعداد 7770 پرونده در سال 1399 مختومه شد که این عدد معادل مختومه شدن 70 درصد پرونده ها است.

احمدرضا بهرامی سوم تیرماه در جمع اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه استمرار اقدامات قوه قضاییه در دوره تحول امری ضروری و دائمی است، اظهار کرد: این اقدامات در دوره تحول وابسته به فرد نیست و به طور مستمر و دائمی اجرا خواهد شد.

رییس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری امیدآفرینی را از اهداف اصلی اقدامات قوه قضاییه در دوره تحول عنوان کرد و گفت: در راستای امیدآفرینی در این دوره 2000 کارخانه و واحد تولیدی راکد در کشور احیا شد، قطعا امیدآفرینی در مجموعه قضایی رضایت مندی در جامعه را در پی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه منکر وجود نواقص در دستگاه قضایی نیستیم، خاطرنشان کرد: اما همه تلاش خود را در رفع این نواقص به کار خواهیم گرفت، در حال حاضر دغدغه مجموعه قضایی در چهارمحال و بختیاری اطاله دادرسی و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مختومه شدن 7770 پرونده مسن در چهارمحال و بختیاری در سال گذشته

مختومه شدن 7770 پرونده مسن در چهارمحال و بختیاری در سال گذشته