مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 09:052021-06-23فرهنگي

نهادهای اجرایی به یاری شرکت ها و استارت آپ های داخلی کشور بیایند


ادیب ناصری پور برگزیده یازدهمین دوره جشنواره رسانه های دیجیتال گفت: شرکت ها و استارت آپ های داخلی کشور بیش از پیش نیاز به حمایت و یاری نهادهای اجرایی دارند.

- ادیب ناصری پور برگزیده یازدهمین دوره جشنواره رسانه های دیجیتال یک فعال فضای مجازی با بیان این مطلب گفت: با توجه به نقش مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی در تدوین قوانین، برنامه ها و استانداردهای فعالیت های دیجیتال کشور، بیش از یک دهه است که جشنواره رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد یکی از مهمترین ایونت های صنعت دیجیتال ایران بوده و همواره جایگاه ویژه ای در بین فعالین فضای مجازی داشته است.

ادیب ناصری پور برگزیده یازدهمین دوره جشنواره رسانه های دیجیتال افزود: نظر به گسترش و رواج بسیار سریع رسانه های دیجیتال و اینکه تقریبا همه خانواده ها حداقل از یکی از ابزارهای مرتبط با رسانه های دیجیتال مثل تلفن همراه استفاده می کنند، قطعا جشنواره رسانه های دیجیتال در معرفی پیشتازان و گروه های موفق این صنعت نقش موثری دارد.

وی تصریح کرد: جشنواره رسانه های دیجیتال این فرصت را برای فعالان حوزه های مختلف فضای مجازی به وجود می آورد تا با پیشرفت ها و دستاوردهای رقبای خود از نزدیک آشنا شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهادهای اجرایی به یاری شرکت ها و استارت آپ های داخلی کشور بیایند

نهادهای اجرایی به یاری شرکت ها و استارت آپ های داخلی کشور بیایند