مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 09:052021-06-23پزشكي

خطر مواجهه فارس با موج پنجم کرونا جدیست


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با اشاره به آمارهای اخیر کروناویروس در استان فارس، نسبت به اوج گیری دوباره کروناویروس و شیوع موج پنجم بیماری کووید19 در استان هشدار داد.

- ایسنا/فارس رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با اشاره به آمارهای اخیر کروناویروس در استان فارس، نسبت به اوج گیری دوباره کروناویروس و شیوع موج پنجم بیماری کووید19 در استان هشدار داد.

دکتر مهرزاد لطفی چهارشنبه 2 تیر در سیصد و چهل و هشتمین نشست ستاد دانشگاهی مدیریت کرونا در علوم پزشکی شیراز، با اعلام شرایط موجود و افزایش تدریجی موارد ابتلا و بستری بیماران کووید 19 در استان، این را نشان دهنده اوج گیری دوباره کروناویروس و مواجهه با موج پنجم کرونا دانست و از آمادگی بیمارستان های فارس برای مقابله با شیوع احتمالی موج جدید کرونا خبر داد.

لطفی با ابراز نگرانی از افزایش موارد ابتلا به کرونا در شهرهای جنوبی استان و همچنین آمار مراجعه بیماران به مراکز 16 ساعته و بیمارستان ها، بر اهمیت توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، شست و شوی مکرر دست ها و پرهیز از حضور در اجتماعات و دورهمی های خانوادگی برای جلوگیری از انتشار بیشتر ویروس کرونا در سطح جامعه، تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر مواجهه فارس با موج پنجم کرونا جدیست

خطر مواجهه فارس با موج پنجم کرونا جدیست