مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 08:452021-06-23بين الملل

بازگشت محدودیت ها به اراضی اشغالی با شیوع موج جدید کرونا


با شیوع موج جدید کرونا در اراضی اشغالی، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از تشکیل مجدد کابینه ای برای بررسی امور کرونا خبر داد.

- با شیوع موج جدید کرونا در اراضی اشغالی، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از تشکیل مجدد کابینه ای برای بررسی امور کرونا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری سما، در پی شیوع کرونا نوع هندی در میان کسانی که از خارج به اراضی اشغالی بازگشته اند و نیز کاهش امکان انجام آزمایشات کرونا در فرودگاه بین المللی بن گوریون، نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نشست خبری در این فرودگاه گفت، دولتش قصد دارد با افزایش میانگین ابتلاها که موج جدیدی از شیوع ویروس کروناست، مقابله کند.

وی با بیان اینکه کابینه کرونا مجددا تشکیل می شود، توصیه کرد، در اماکن بسته از ماسک استفاده شود و در زمان فعلی مردم به خارج سفر نکنند.

در پی افزایش تعداد مبتلایان در مدارس و میان کسانی که از خارج بازگشته اند، مسوولان وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی طرح استفاده مجدد از ماسک برای ممانعت از شیوع کرونا را در دستور کار خود قرار دادند.

شبکه 12 رژیم صهیونیستی اعلام کرد، مقامات قصد دارند استفاده از ماسک را در بخش های مشخصی از جمله بخش هایی از فرودگاه بن گوریون، تمامی مراکز بهداشتی، بیمارستان ها و مطب ها، برخی موسسه های عمومی و مدارسی که در آنها کرونا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت محدودیت ها به اراضی اشغالی با شیوع موج جدید کرونا

بازگشت محدودیت ها به اراضی اشغالی با شیوع موج جدید کرونا