مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 08:402021-06-23اجتماعي

وزیر آموزش و پرورش: بازگشایی مدارس از مهرماه 1400


کتاب های سال 1400 آماده و چاپ شده است، این کتاب ها از طریق ثبت نام در سایت، قبل از شروع سال تحصیلی در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

- وزیر آموزش و پرورش از بازگشایی مدارس از مهرماه 1400 خبر داد و گفت: تلاش ما براین است که سال تحصیلی آینده مدارس فعال شوند و بار دیگر شاهد حضور گرم دانش آموزان در محیط مدرسه باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، محسن حاجی میرزایی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به بازگشایی مدارس از مهرماه 1400، افزود: این امر مستلزم کسب آمادگی هایی است که برای این آمادگی ها برنامه ریزی کردیم.

وی ادامه داد: ستادی در وزارت آموزش و پرورش تحت عنوان ستاد مهر فعال شده است که همه تمهیدات را برای آغاز به کار مدارس در مهر ماه 1400 برنامه ریزی می کند.

واکسیناسیون معلمان و فرهنگیان پیش نیاز بازگشایی مدارس وی به یکی از مهمترین پیش نیازهای بازگشایی حضوری مدارس اشاره کرد و گفت: واکسیناسیون معلمان و فرهنگیان یکی از پیش نیازهای بازگشایی مدارس است که با هماهنگی ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت، از مرداد ماه شروع می شود.

وزیر آموزش و پرورش در مورد واکسیناسیون دانش آموزان، اظهار داشت: تاکنون مصوبه ای برای افراد زیر 18 سال نبوده است؛ اگر مجموعه متولیان وزارت بهداشت کشور به این نتیجه برسند که دانش آموزان هم باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر آموزش و پرورش: بازگشایی مدارس از مهرماه 1400

وزیر آموزش و پرورش: بازگشایی مدارس از مهرماه 1400