مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 08:352021-06-23اجتماعي

دفترچه ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی اصلاح شد


رشته محل های جدید و اصلاحات (سری دوم) دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1400 منتشر شد.

- رشته محل های جدید و اصلاحات (سری دوم) دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1400 منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد؛ پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته در تاریخ 23 خرداد و همچنین اطلاعیه اصلاحی سری اول در تاریخ 30 این ماه، اصلاحات و رشته محل های جدید علاوه بر کدرشته محل های مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته این آزمون اعلام می شود.

بر این اساس متقاضیان تا پایان روز جمعه مورخ چهارم تیر فرصت دارند پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما، مندرجات اطلاعیه مورخ 30 خرداد و همچنین مندرجات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته محل های مورد علاقه خود اقدام کنند.

در ضمن، متقاضیانی که قبلاً ثبت نام خود را تکمیل و کد رهگیری ثبت نام دریافت کرده اند در صورت تمایل می توانند تا تاریخ فوق نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات از جمله فهرست رشته محل های انتخابی خود اقدام نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفترچه ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی اصلاح شد

دفترچه ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی اصلاح شد